الهی که یه آب خوش از توگلوت پایین نره



نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان الهی که یه آب خوش از توگلوت پایین نره و آدرس darentezaremarg.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





یکی اومده به وبم نظر گذاشته که من سمیرام فکر نکنم اون باشه

ولی به فرض محال که اون باشه بهش میگم

گم شو آشغال اگه دوسم داشتی نمیرفتی

به جهنم که هنوزم دوسم داری

به درک که دوسم داری

گم شو حیوون وبه من حرمت داره

حیوونی مثل تو حق نداره بیاد وبم

پیشت خودت گفتی یه سالی بازیش میدم آخرسرهم ازش حلالیت میگیرم آره؟

تویه آشغال فقط به فکر خودت بودی

منو فقط برا روزایی میخواستی که عشقت باهات قهر میکرد

من نبخشیدمت ولی فراموشت کردم

زندگیمو به گند کشیدی

همه آرزوهامو به باد دادی

ولی من تونستم زندگیمو درست کنم

آرزو میکنم یه لحظه هم خوشی نبینی

خدا کنه بدترین بیماری رو بگیری

خدا کنه تمام عمرتو توبیمارستانها بگذرونی

محاله ببخشمت



نظرات شما عزیزان:

MINA
ساعت20:57---18 آبان 1391
ـــســـلام___ـــــــــــــــ_______ ___$$$$$$$آپم
________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$آپم
______________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$آپم
____________________$$$$$$$$$$$$$$$آپم
___________________$$$$$$$$$$$$$آپم
_________________$$$$$$$$$$$$آپم
________________$$$$$$$$$$آپم
_______________$$$$$$$$$آپم
______________$$$$$$$$آپم
_____________$$$$$$$$آپم
____________$$$$$$$آپم
___________$$$$$$$آپم
___________$$$$$$آپم
__________$$$$$$آپم
__________$$$$$آپم
_________$$$$$آپم
_________$$$$آپم
________$$$$آپم
________$$$$آپم
________$$$آپم
________$$$آپم
_________$$آپم
___$$$$$$$$$$$$$$$آپم
_____$$$$$$$$$$$$آپم
______$$$$$$$$$آپم
_____$$$$$$$$$$$$آپم
____$$$$$$$$$$$$$$آپم
___$$$$$$$$$$$$$$$$$آپم
_________$$$$آپم
__________$$$ آپم
ــــــــــــــــــــــــ$$
ـــــبـدو بيـــاــــــ$


MINA
ساعت20:54---22 تير 1391

mamnon k behem sar zadin bazam behem sar bezanid khoshhal misham


محیا
ساعت10:25---14 تير 1391
باشه به حرفاش توجه نمیکنم


گفتم که نمیشه بگم چی گفته بیخیال


نسیم
ساعت20:20---10 تير 1391

Gezdiğim her yerde hatıran dolu

همه جاهائی که واسه گردش میرم پر از خاطرات با توست

Bilmem ki ben nasıl unutacağım

نمیدونم که من چه جوری این ها رو فراموش خواهم کرد

Ne yazık bu aşkın yok başka yolu

متأسفانه ، راهِ دیگه ای واسه این عشق نیست

Yarın bu şehirden ayrılacağım

فردا این شهر را ترک خواهم کرد...




roya
ساعت15:25---10 تير 1391
از زندگیت لذت ببر...سمیرا کیه

mehrabanخستگی را تو به خاطر مسپار
ساعت11:53---4 تير 1391
از اين به بعد هر کي بهت گفت دوست دارم
برو بغلش کن.....
تو چشماش نگاه کن.....
آروم سرتو بذار رو شونه ش....
و يواش در گوشش بگو: خب بسه ديگه خيلي خنديديم...........


آرزو
ساعت11:47---16 خرداد 1391
سلام داداش هرجور ک راحتی

برادران بسیج
ساعت12:39---14 خرداد 1391
السلام علیکم ورحمت الله وبرکاته

سلام وبلاگت چقدر خوبه قالبش هم خوبه راستی منم یه وبلاگ دارم.این وبلاگ جهت آشنایی شما با مفاهیم قرآن ,تشیع ,اسلام و ائمه ی اسلام می باشد جهت هرگونه تبلیغ در این وبلاگ می توانید در نظرات نام و تبلیغ خود را بیان کنید . این وبلاگ را به دوستان معرفی کنید اگر مطلبی بلدید حتما در نظرات بیان کنید اگر وبلاگ دارید به ما معرفی کنید و....


negar
ساعت15:23---4 خرداد 1391
وای بد عذابیه.... ولی قطعا روز خوش نمیبینه که دل ترو شکونده با این وضع
سعی کن نفرین نکنی بسپارش به خدا فقط


بی عشق
ساعت10:03---27 ارديبهشت 1391
گاه می رویم تا برسیم.
کجایش را نمی ‌دانیم.
فقط می‌ رویم تا برسیم ...



بی خبر از آنکه همیشه رفتن راه رسیدن نیست.
گاه برای رسیدن باید نرفت، باید ایستاد و نگریست.
باید دید، شاید رسیده ای و ادامه دادن فقط دورت کند.
باید ایستاد و نگریست به مسیر طی شده ...


هستی
ساعت17:04---26 ارديبهشت 1391
سلام علی \\\\آغا چرا جوابم رو ندادی تازه به وبم سر نمی زنی ممنون میشم اگه بیای بایییییییییییییییییییی

mehraban
ساعت11:08---26 ارديبهشت 1391
وقــتـي ســــکـوت خــُـدا رو در بـرابـر راز و نــــــيـــــازت ديــدي ,

نـــگـو خـدا بـا مـن قــــهـر اسـت او بـه تــمـام کـائـنـات فـرمـان
سـکـوت داده تـا حـرف تـو را بـشـنـود پـس حـرفــــ دلـت را بـــــگـو

سلام برادر بزرگوار و مهربانم مرسی از حضور گرمت [گل]
اومدم بگم فردا شب عازم سفر خانه خدا هستم اگه لایق بدونید نایب الزیاره شما
امیدوارم خدا قسمت همه آرزومندا کنه[گل]
دعا کنید با دست پر از این سفر برگردم[لبخند]


كوروش
ساعت11:36---18 ارديبهشت 1391
ميخواي بگم آشغال كيه تا ديگه نتوني سرتو بالا بگيري آشغال!!!!


محیا
ساعت23:04---15 ارديبهشت 1391
};-@ };-};-@} ;-};-@}; -};- };-@ };-};-@} ;-};-@}; -
راستی خب اون وبه دیگتون رو توی لوکس بلاگ درست نکنین
توی بلاگفا یا میهن بلاگ یا رز بلاگ درست کنین


مهتا
ساعت14:49---15 ارديبهشت 1391
اشتبا میکنی
من همون مهتای قبلم


مهتا
ساعت23:53---14 ارديبهشت 1391
ساختم
رو اون وبت نظر دادم


AREZOO
ساعت22:58---14 ارديبهشت 1391
سلام داداشی هی میخام بخوابم خابم نمیاد همش دارم ب توفک میکنم ک چرا بخاطر ی ادم نفهم ک لیاقت شمارونداشت این حرفهارو براخدانوشتی من ک بندشم داداش ناراضیم توفک کن خداناراضی نیست داداش علی داداش علی

دخترابادانی
ساعت22:41---14 ارديبهشت 1391
اینجوری نباش.حتی اگه ادما بدن علی جوون توبدنشو توبد نباش توبدنخواه.بغضم گرفت نه واسه تو واسه خودم که چه راحت بخشیدم وتوکجای کاری......

آرزو
ساعت21:56---14 ارديبهشت 1391
داداش علی من میخام گذشته هاتو واسه همیشه پاک کنی میخوام سرحال تراز همیشه باشی

آرزو
ساعت21:43---14 ارديبهشت 1391
من اصلیتم تهرونیه ولی باس دانشگاهم اومدم هرمزگان تو هم بیا وبم دیگه داداشی

آرزو
ساعت21:05---14 ارديبهشت 1391
سلام داداش علی حقیقتش میخواستم بگم من تو رو ی جایی دیدم حالا کجا یادم نی

مجنون
ساعت7:11---14 ارديبهشت 1391


☆ سلام وبه خوبی داری...اگه دوس داشتی بهم سر بزن باشه منتظرم خوش باشی          ★ 

  ♥      ☆اپـــــم  *  ★   * ♥   ★

*      *   بدوبیا★     ★  ♡ 


مهتا
ساعت0:27---14 ارديبهشت 1391
من نمیدونم
هرچی دوس داری اسمشوبذار

پسوورد هم هرچی دوس داشتی بده واسم کامنت بذار


مهتا
ساعت20:18---13 ارديبهشت 1391
are besazim

مهتا
ساعت13:50---12 ارديبهشت 1391
ممنونم
از صب خونشون بودم
خیلی حال مادرش بده
دلم میسوزه ... یادم میاد اتیش میگیرم
الان اومدم یکم استراحت کنم چون سرم بدجور درد گرفته
عصر تشییع جنازشه
مریم عزیزم ......... باورم نمیشه دیگه نیست ..............


مهتا
ساعت23:07---11 ارديبهشت 1391
دوستم مرد
دارم دق میکنم


asal
ساعت22:58---11 ارديبهشت 1391
oooooooooooooh merc merc

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 11 ارديبهشت 1398برچسب:, ] [ 22:28 ] [ علی ]

درباره وبلاگ
آرشیو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 78
بازدید هفته : 90
بازدید ماه : 83
بازدید کل : 73012
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 279
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->